Friday, May 15, 2009

Hei folkens.

Ble jo ikke akkuratt et snarlig gjensyn det der. Men bedre sent enn aldri, er det ikke det man sier?

Fant ut at jge ville gi bloggen min en liten makeover, og det ble jo nesten vellykket. Har du noen tanker om designet du gjerne vil dele?

I det siste har det ikke skjedd så veldig mye. En del tanker som kverner rundt i et lite hode, men det går vel fint antar jeg. Og ellers går det mye i det samme som alltid. Jobb. Kommer seg gjennom dagene, og bedre enn det kan man ikke forvente.

Forutenom jobb driver jeg en del med grafikk, som alltid. Designet min første t-skjorte, yay me. Muligens en mulighet for å få en avtale om å trykket opp disse. Noen som kunne være interessert? Ligger på under 200,- kr, i området rundt 180,- vil jeg tro. Muligheten for endring av fargene er også der.

Og med dette vil jeg runde av mitt innlegg om alt og ingenting for denne gang.

T-skjorten:

No comments:

Post a Comment

I would be superhappy if you left a comment !