Thursday, April 11, 2013

I believe...

... in the light that shines and will never die!
Common ft. John Legend - The Believer (Spotify)

Whatup folkens?!

Tenkte jeg skulle dele et lite referat fra hytteturen jeg var på med gutta til Sudndalen! Veldig deilig med hyttetur kun med gutta! Av en eller annen grunn lettere å slappe helt av da. Rart det der... Men videre.

Vi var heldige med været og hadde strålende vær de to første dagene i parken! Noe som betød hard shredding. Vi traff på Andreas Håtveit i parken der også. Forsåvidt ikke så rart ettersom han bor 2 min med snøscooter(!!) borti gata. Han er et av mine store forbilder, så å få slå av en liten prat og få tricktips av han er ganske stort. En hyggeligere og blidere kar skal du lete lenge etter! Det blir ikke stort bedre enn å  tørre og gjøre triks på det største hoppet der, shredde med gutta og møte et forbilde!

Ettersom det snødde kraftig fra den andre dagen og utover natten, fikk vi sikkert 30 centimeter med puddersnø til siste dagen. Derfor var det kraftig deilig å kunne dedikere siste dagen kun til å kjøre pudder! Å kjøre park er det jeg liker best, men å få inn en dag med ordentlig pudderkjøring er magisk!


Foto: Joakim Oven

No comments:

Post a Comment

I would be superhappy if you left a comment !