Monday, November 15, 2010

Throw it all together...

... that's how we roll! Do the hoedown. Throw down!
Miley Cyrus - Hoedown Throwdown


So, my gorgeous friend, Lillianna, has convinced me to throw a contest for all the interested people out there. It's kind of an alternative one. Goes like this:

You come up with a theme, or a special detail, regarding a photoshoot. And then you either post your entry here on the blog, or you can email it to me at aleksander.eilertsen@gmail.com. Remember to leave either your email, or blog address so i can get in touch with you.

It's easy as that.
1. Figure out a theme, or a special detail for a photoshoot.
2. Post or email your entry. Remember contact info.
3. Wait for results.

Of course I was planning on a prize for the winner. Not a huge one, but still. Two choices:
- You may get a photoshoot (done by me) with a theme of your choice.
(Seeing as I live in Oslo, it'd be nice if you lived in the area, or had opportunity to come down here)
- I can make you a header for your blog/homepage.

If I like the entries much, I will reward the top 3.

Hoping you will enter. Much love,
- Aleksander

6 comments:

  1. nydelig jente!

    // hum.. "Synd de ikke lager dem sånn lenger", der motsier du egentlig din egen påstand om at de er gode filmer forut minnene. For om du ser filmene fra et filmkritisk ståsted er de nye filmene like gode, om ikke bedre enn de gamle x) De lager da slike filmer fremdeles? Typ rottatouille, sjørøverplaneten, prinsessen og frosken og min bror bjørnen?

    Om du ikke finner de like gode ligger det nok noe personlig forhold til bedømmelsen av barndomsfølgerne dine :3

    Sangene er som regel litt rare på norsk ja, med tanke på oversettelser. Det også med tekst, som i skjønnheten og udyret hvor udyret ber belle ned til middag og skriker "så sett igang å søl", hvor søl ikke sier meg en skit.

    Uansett så liker jeg best stemmearbeidet i de norske filmene. På mange måter både i gamle og nye filmer ligger det tydelig mye mer arbeid - gjennomført arbeid i de norske oversettelsene. Kan ikke fordra de engelske som regel, selv om jeg alltid har likt sangene best på engelsk da. Dessuten fornekter jeg ikke at minnene har mye å si på hva jeg foretrekker av stemmer i de gamle klassikerne. Det har jo noe med det hele intrykket jeg har fått av filmen, og for meg er lyden viktigst for å ha en nostalgisk forbinnelse!

    ReplyDelete
  2. Skal vi seee.. Mord. Og så bare for ironien sin del, i en kirke, eller noe som ligner en kirke da. Og så blod.. Mye blod! Blod liiker viiii.. Og så kan morderen ha presteklær!!! En skummel, mørk, kirkebygning, mord.. Yeah, no sånt. Det jeg kom på i farta :D

    ReplyDelete
  3. Så fin blogg du har :)

    Jeg syntes et tema fra 1950-60 tallet. Noen svarthvit bilder med gjerne litt farge på. sensuelt og sexy! Inspirert av Marilyn Monroe. mye ideer ifra det når jeg har en masse studiemateriale om det da jeg gikk makeup.

    ha en fin helg :)

    ReplyDelete
  4. åh vanskelig, for jeg har så syke tanker hmm..
    Et tema som går litt rundt "grip dagen", eller "seize the day" som jeg liker å si da.. der en gjør noe vilt, eller noe som viser en persons ønske blir utfylt.

    Eksempler som jeg ser for meg:
    - noe med fart
    - noe om å vise sin stil.. kanskje en person som kler seg helt vilt, og gives a shit om hva andre synes..
    - noe gøy, som å være på en helt vill konsert (hehe :D)

    nei vet ikke jeg :O

    ReplyDelete
  5. Lillianna tipset meg om sida di, så da må jeg jo legge igjen noen ideer angående photoshooten.
    -Kirkegårdstema hadde vært kult: gjenferd,bryllup, begravelse osv...
    -Cupcake tema det vil si et tema med masse candy, ballonger og lyse farger
    -USA tema, hvor man kan være cheerleadere, fotballspillere osv..

    www.katieblogg.no

    ReplyDelete

I would be superhappy if you left a comment !