Thursday, December 25, 2008

God Jul... Ja.. Eller ikke?

God jul til alle dere lesere der ute;)

Selv, er ikke jul så god. Humøret suger, ingen julestemning og jeg har bare lyst til å hoppe i havet elns. Hva gjør man da? Da legger man seg i senga og hører på Placebo ft. Kate Bush - Running up that hill, som gjør alt mye verre. Smart. Nei.

Men håper alle dere der ute har hatt en fin julaften og første juledag. Og at dere fikk det dere ønsket dere. For øyeblikket er jeg i Bergen. Noen som har lyst til å slå av en prat i sentrum? Luls. Bare skriv til meg. Fleksibel som bare rakkern jeg.

Men har egentlig ingenting å skrive om. Med tanke på at jeg ikke vil snakke om bursdagsfesten min, og har nettopp fortalt om julen.

Noe dere lurer på? Spør. Plz

Snakkes

1 comment:

  1. Uff : ((
    Ikke hør på trist musikk.

    Søk på Kakkmaddafakka. Sprudlende musikk :D

    ReplyDelete

I would be superhappy if you left a comment !