Wednesday, October 29, 2008

Wow

Hei igjen folkens. Igang med en av mine ukentlige blogginger.

Starter med at I DAG SNØDDE DET MYE!! La seg ca 5 cm snø før jeg dro fra jobb:D Herliiiig. Gleder meg til Tryvann og Varingskollen åpner. Når jeg får lønning kommer det til å bære rett til sportsbutikkene, for prepping av ski og nytt utstyr^^.

Og ellers så skal jeg prøøve å bli bedre til å oppdatere på bloggen her. Spørsmålsrunden ble totalt mislykket, så blir nok ikke flere av dem med det første.

Så har jeg bestemt meg for å feire 18'årsdagen min. MEN jeg vet ikke hvordan det skal foregå, så vil gjerne at dere skal svare på følgende:

Burde jeg ha temafest(black and white, pimp and hoe etc). Kommenter med hva slags tema du foreslår også.
Eller burde jeg bare ha en vanlig fest uten noe spesielt tema?

Takk på forhånd. Og takk til alle som leser og følger med på bloggen min.

11 comments:

  1. Så koselig du svarte på spørsmålene mine:D fikk sjokk da jeg kom hjem og hadde fått 13 kommentarer jeg:p det ligner liksom ikke min blogg. Morro at den er på vei opp:D Gleder meg til Tryvann og Varingskollen åpner selv:D Da blir det mange turer dit veit jeg. Nettopp kjøpt meg nytt brett osv,så gleder meg til og teste:-D SYns du skal gå for black and white party jeg ass. Eller bare en av fargene;D hihi

    ReplyDelete
  2. Takk :)

    Bonder&babes (H)

    ReplyDelete
  3. hva med å gjøre noe som ikke er så tradisjonellt? Før min 20årsdag hadde vi jentene dildoparty med en konsulent fra lekkos.no. De har egne partyer for kun gutter og for blandet gutter og jenter. Utrolig morsomt, og stemningen blir på topp resten av kvelden for å si det sånn:)

    ReplyDelete
  4. Herlig herlig. Håper du kan hjelpe. Da hadde du vært en knupp :) Er bare å lage en du synes er kul. Men jeg har blitt helt betatt av denne headeren!
    http://alexanderkrag.blogg.no/

    -Siri :)

    ReplyDelete
  5. Tema kan jo være gøy det, da. Liker litt jentete jeg, hvis det bare er jenter som skal komme, da... ;)

    ReplyDelete
  6. Okei, da skjønner jeg at det er ganske forvirrende, men drit dem :)
    Taakk for det du skreiv, hehe :P

    ReplyDelete
  7. Ja, ikke sant? :) Rett og slett perfekt til alle anledninger!

    ReplyDelete
  8. Jaaa.. Temafest!!!
    <3 black and white!!<3

    snøen kan forsvinne og komme tilbake i desember..

    ReplyDelete
  9. jeg og vil ha mer snø!
    temafester er alltid morsomme!
    var på sikkert ti forskjellige i fjor; pirat, jungeldyr, juletema, høres ganske barsnlig ut, men det er så fantastisk mye man kan gjøre for å få det til å bli bra!

    ReplyDelete

I would be superhappy if you left a comment !