Monday, September 15, 2008

That was just your life

Hmm. På tide med en liten oppdatering her igjen følte jeg.

1. Starter med det mest positive i det siste:) Søndag 14.09 var jeg og Veronica ute på en liten "photowalk". Gikk rundt i Oslo sentrum å tok bilder fra 18.30 til 21.00 eller noe slikt. Var veldig koselig, med tanke på at det er lenge siden jeg virkelig har brukt tid på fotografering, og fordi det var dritleneg siden jeg hadde sett Veronica. Etterlengtet å bare tusle rundt å preike piss og ta bilder.
Kommer også muligens til å poste de beste bildene her etterhvert.

2. En materialistisk ting: vært å kjøpt meg:
- Metallica "Death Magnetic" plata
- Death Magnetic special edition skullcandy hesh headphones
- ROSA Sony mp3-spiller(legger ut bilde en annen dag)
- Koss "the plug" ørepropper, som forøvrig sugde svett balle

Ganske pumped ang. mp3 spiller og skullcandyene:D

3. Så var det tidens let-down: kan ikke snakke mer med Ida. Hvorfor? Jo fordi typen hennes er en eiesyk, sjalu og usikker fuckings CUNT som skulle "gjøre livet mitt surt" om jeg hadde kontakt med henne. så FUCK DEG din stygge faen. Du fikk det som du ville. Håper hun dumper deg til helvette og tilbake.
Og faen, det er 2. gangen detta skjer. Savner deg så jævlig Emilie(om du noen gang leser detta).

Har DU noen gang opplevd å måtte kutte kontakt med en veldig god venn pga en eiesyk kjøreste?
Har DU kjøpt det nye Metallica albumet?
Er DU materialistisk?

5 comments:

  1. Er det indre som teller da :)

    Men jaa, jeg har også opplevd å måtte kutte kontakt....teite usikre mennesker :O

    -www.rosafrosk.blogg.no

    ReplyDelete
  2. Er ida og Emilie samme dama? :P
    Arh, jeg har aldri opplevd det. Hos meg har det alltid vært mere omvendt. Jeg må kutte kontakt med kameratene mine pga kjærsten, for han er så sjalu. Men nå har det seg sånn at jeg møter kamerater IBLANDT, sjeldent, men iblandt. Og det går bra for han (:

    ReplyDelete
  3. Stilig bord a du :P
    Tusentakk, og jo. Jeg tror piercingen må bort. Hrmf..
    Hvis ida og Emilie ikke er samma dama så skjønte jeg ikke det du hadde skrevet helt :P

    ReplyDelete
  4. Okei, ja men da skjønner jeg litt mere :P Hehe, koko.
    Skulle gjerne gitt bort en bandana eller to jeg, for bruker det aldri. Eller, bare i bakken :P

    ReplyDelete
  5. Ja, utvid kleshorisonten and show us :-D haha, rosa bandana er stilig. Jeg fikk min av søstern. Grr..
    And thank you my darlig. Smykker er gøy å lage :P

    ReplyDelete

I would be superhappy if you left a comment !