Wednesday, August 6, 2008

Mkay

Haha as usuaal er jeg litt treig til å oppdatere her, men får gjøre et lite forsøk.

Ha i det siste vært to ganger hos legen. For noe så lite som et infisert sår. Har fått treningsforbud fram til fredag, men kan hende det blir enda lenger. Får helelr ikke lyte finværet i vannet. For å dusje må jeg feste fuckings plastfolie rundt beinet så såret og plasteret ikek blir vått. Derfor blir det badekar med beinet hengende utenfor. Herlig, hva?

I tillegg var jeg hos tannlegen å måtte rotfylle for andre gang på samme tann. Fikk i tillegg vite at et instrument har brekt av inni tanna, noe som KAN virke som en separat fylling, eller kan gi meg en heftig infeksjon. Alt ettersom hva mitt immunforsvar finner ut av.

Og på toppen av alt er man blitt dumpet... igjen. Konklusjon: aldri bli følelsesmessig knyttet til noen igjen.

Jo, tidligere i uken datt jeg også uti ei elv i maura, noe som førte til at mp3 spillern min og Jo Nesbøs bok "Hodejegerne" gikk til helvette.

Og det var stort sett alt. Blogges eller noe dritt

1 comment:

  1. herre så mye som er skjedd i livet ditt siden sist da..!!

    ReplyDelete

I would be superhappy if you left a comment !