Sunday, July 6, 2008

En ganske så stor oppdatring

Ja, jeg har igrunn vært veldig dårlig til å oppdatere denna såkalte bloggen her. Men får da nesten oppdatere litt.

For det første har det vært ganske lite spennende som har skjedd i det siste.
Mye det samme som før: Pc, trening og lok.
Heldigvis fått truffet noen venner og slikt da:)

For det andre har jeg fått helt dilla på å ta bilder igjen. Her om dagen brukte jeg 45 min på å gå 500 m. Tok bilder av masse blomster, insekter osv.
I dag skjedde noe av det samme. Brukte nesten 50 min på en strekning jeg vanligvis klarer på 15 min:P
Blitt totalt besatt av humler:o nekter å gi meg før jeg har fått minst ETT bra bilde av disse skapningene:) Som igrunn er jævlig søte:) Og irriterende, fordi de aldrii står stille på en plass:o Også er de alltid plassert slik på blomstene slik at jeg ikke får tatt bilde av dem:o Men tror jeg fikk et par bra i dag:)

Derimot på en annen side er det en del i livet som ikke helt går min vei.
Mye hodepine og allergidrit for starters. Og i tillegg kommer et elendig kjærlighetsliv. Tjuhu. Hehe.

Men det var vel det hele for denne gang tror jeg.
Poster igjen om jeg finner noe jeg har glemt.

Peace out, og takk for at du besøker bloggen:D

1 comment:

  1. Så spennende da :D Må legge ut noen av bildene dine da? hehe...helt enig i at humler er kjempesøte forresten :D <3

    ReplyDelete

I would be superhappy if you left a comment !