Sunday, July 25, 2010

Aleksander...

.. oppholder seg for øyeblikket i Tucepi i Kroatia. Deilig? O hell yes!

Startet dagen i går med å sta opp kvart på 3 for å komme meg hit. Flyet var 50 minutter forsinket pga. tekniske problemer med flyet... eh? Men kom heldigvis fram.

Deretter fulgte en 3 timers lang busstur hvor vi måtte stå, ja du leste riktig, stå! Halve veien hvertfall. Ubehagelig, men det funket. Damir, han jeg reiste med, klarte forresten å lugge hun ene damen på bussen. Han ble skikkelig fornærmet over at hun ikke latet som hun ikke kjente det.. Whut?

Når vi ankom riktig by var det bare rett inn på rommet med bagasjen, skifte og rett ned å sjekke ut vannet. Herlig som bare det!

Chllern i sola? You know it!

I dag, ikke så chill. Vannet var kaldt. Var vel omtrent 5 stykker som bada eller noe sånt. Men vi var uti! Stolt! Væet var fint som faen. Sol og mange grader.Solbrent? I think so!

Sees snart igjen. Fant trådløst nett her!
- Aleksander

2 comments:

  1. Fint at du koser deg! Heldig som har sol... Du vet hvor heldig jeg har vært med sola i år; så nyt det :)

    Kult bilde av deg, btw!

    ReplyDelete
  2. Hadde det ikke vært for at jeg H A T E R syden og varme, hadde jeg nok vært utrolig misunnelig på deg nå.. Men du må ha det fint da! :D

    Sv: Thank you! :)

    ReplyDelete

I would be superhappy if you left a comment !