Monday, June 7, 2010

Utfordring...

... fra Mrs. Marita Kristin Eilertsen (sjekk etternavnet. Så pimp!).

Utfordingen lyder som følger:
Skriv seks fine ting om deg selv, og post ett bilde av seg selv som du er fornøyd med. Når det er gjort skal du utfordre seks andre til og gjøre det samme.
1. Jeg har to kule piercinger. Leppa og øyebrynet.
2. Finner mine ferdigheter i fotoredigering.
3. Hadde gode karakterer på skolen.
4. Jeg har verdens kuleste pingvin t-skjorte fra Humör og bærer den med stolthet.
5. Jeg er ikke redd for å si at jeg er redd for noe.
6. Selv om gutta mobber meg, synes jeg at jeg er en ganske flink blogger og står for bloggen min.

Og når det skal sies, så er jeg veldig dårlig til å skrive positive ting om meg selv.

Deretter vil jeg utfordre:
- Lillianna, min utrolig gode venn<3
- Martine
- Camilla Sundby
- Synne Øye Myrvold
- Julie Anett
- Benedikte Bull

Er dere der ute interesserte i at jeg skal legge ut konsertbildene fra musikkfesten i Oslo her på bloggen, eller vil dere bare ha linken til Flickr-settet?
- Aleksander

3 comments:

  1. SV: Det var forbanna vondt å klemme fingeren i døra, skal jeg fortelle deg. Jeg holdte på å bli sprø!

    Jasså, jeg må ærlig innrømme at den utfordringen virket veldig vanskelig. Skrive positivt om seg selv er ikke lett!

    ReplyDelete
  2. He-hey! Så flink du er :) Kjæresten min har også en utrolig kul t-skjorte fra Humör som jeg har veeldig lyst å bruke, problemet er bare at jeg svømmer i den.

    And yes, jeg er veldig interessert i konsertbildene! :-)

    ReplyDelete
  3. Jeg tar den! ;) Fin utfordring synes jeg!

    ReplyDelete

I would be superhappy if you left a comment !