Sunday, March 7, 2010

Monochromatic...

... stains.
Atter en gang vil jeg legge ut litt nyanskaffet musikk. Denne gangen av den litt hardere sorten. Ettersom jeg ikke har hatt så mye inspirasjon til foto, har det blitt lite av det i det siste. Men jeg håper det kommer snart. Inntil videre får dere kose dere med min hverdagsblogg.

Dark Tranquillity
Monochromatic Stains


The Grandest Accusation


Lamb Of God
Redneck


Laid to rest


Story Of The Year
The ghost of you and I


Håper dere liker musikken!:)
Ha en feiende flott dag!
- Aleksander

4 comments:

  1. Nice! Likte alle sammen egentlig :D

    ReplyDelete
  2. Jeg får ikke hørt noe. Får nesten ikke lest blogger en gang, siden jeg fikk "sjokkbeskjeden" i dag morgest om at nettet vil være veldig tregt i dag pga etellerannet. Akkurat i dag når jeg faktisk har tiid til å sitte på maskin. Typisk!

    Heia foressten:)

    Sv: Alt som kommer i retur er heslig. Men er vant med babygulp, for det har jeg alltid på klærne mine. Det kaller jeg kildevann ;)

    ReplyDelete
  3. Likte den siste sangen egentlig :-) Lenge siden jeg har hørt på sånn musikksjanger :-O

    ReplyDelete
  4. Sv: Man kan alltid se bedre ut - og verre. Men man er den man er (selv om noen velger å operere seg annerledes), og burde leve etter beste evne med det :)

    Hehe, ja, om man ikke gidder ta ett skippertak, så har man seg selv å takke. (jeg er også lat)

    ReplyDelete

I would be superhappy if you left a comment !