Sunday, March 28, 2010

London...

... here i come.

London i påskeferien er ikke å hate. Tvert imot blir det godt å komme seg bort fra alt. Alt som har skjedd, alt jeg har lest og hørt.

Jeg skal dra sammen med Remi. Vi er superstoked begge to. Skal hooke opp med en kompis av han der nede, men det blir jo tross alt en hel del tid å slå ihjel der nede. Og jeg planlegger å bruke tiden godt. Oppleve mye, ta mye bilder og, såklart, shoppe en hel del. Så derfor spør jeg dere der ute:

- Har dere noen tips for hvor jeg kan dra? Bare spytt ut alt dere kommer på. Jeg er ikke vanskelig å ha med å gjøre. Vil oppleve masse

- Shoppingmuligheter for meg som liker baggy klær, med litt skate/snowboard/jibbe stil.



    På forhånd, tusen takk!
    Aleksander

    6 comments:

    1. Vet dessverre ikke om noen spennende butikker, men jeg tror du ikke trenger å lete lenge før du finner noe som passer deg perfekt ;)
      Du må kose deg så mye, London er en fantastisk by.

      ReplyDelete
    2. Åh, have fun! Har ikke vært i London før, men det virker jo som en utrolig fin by :D

      ReplyDelete
    3. Åh, have fun! Har ikke vært i London før, men det virker jo som en utrolig fin by :D

      ReplyDelete
    4. SV: Hei, tusen takk for kommentar på bildene :D
      Er godt å høre fra deg igjen, long time no see :p

      ReplyDelete
    5. Ååh, så heldig du er. Jeg vil også reise!
      Er noen år siden jeg var i London, menne du kunne jo tatt turen innom.. Harrods? Eller hva det nå het igjen..? GOD sjokolade der.. til en stygg pris da. Men.. god sjokolade :D

      Klesbutikker aner jeg ikke noe om! Hadde litt gotisk/bimbo stil da jeg var der, såe jeg var ikke innom noe skatebutikker og sånn ^^

      KOS DEG MASSE! Unner deg det:)

      ReplyDelete
    6. SV: Tenkte mer øverst i bilde jeg, ikke på sidene, kan jo ikke begynne klippe henne mer bort? :p
      Hmmm... Men takk for tilbakemelding :D

      ReplyDelete

    I would be superhappy if you left a comment !