Sunday, February 14, 2010

Prosjekt...

... 52 går kanksje ikke helt som planlagt, men i det minste tar jeg mer bilder enn jeg gjorde før, og det var jo egentlig hele poenget med prosjektet. Så igrunn har det jo hatt ønsket virkning så langt. I tillegg til disse to, har jeg noen andre bilder til dere i morra. Som ikke er selvportretter for en gangs skyld. Nysgjerrig?


Synes jeg ender opp med farlig mange selvportretter, men jeg er tross alt den eneste modellen jeg har tilgjengelig 24/7, så...


Ble jo nesten en liten outfit session og det her da. Tycks?

Hva synes du om bildene?
Spent på hva slags bilder jeg har til dere i morgen?

Og sånn på tampen vil jeg si Gratulerer med morsdagen<3 til min kjære mor. Hun leser ikke bloggen min, men uansett. Også vil jeg ønske kjæresten min en happy valentines. Elsker deg jenta mi!<3

- Aleksander

4 comments:

  1. Så stilig bilder. Lyset var heeerlig! Ble jo fashion portrett det der! Send inn til moteblar, så er du in the game :D Likte foressten klærne og. De var stilige :)

    Veldig spent på de andre bildene. Får jeg gjette? Dyr? Pusekatter?

    Nå kan jeg foressten lese teksten din uten å sitte klistret inn til skjermen. Den lille skriften jeg opplevde på bloggen din kom nok av at jeg egentlig bruker Safari.. Bruker Firefox nå siden Safari klikket, og oppdaget at skriften her er PASSELIG:)

    Sv: Jeg kommer til å ta det uansett hvor mange som sier at jeg ikke burde. Men tenkte det var kjekt å høre om noen hadde noen virkelige gode grunner til at jeg ikke burde ta. Men når jeg bare får: "synes du kler det håret du har nå" kommentarer, så tenker jeg jo at jeg burde gjøre noe. For håret mitt ser jo absolutt ikke slik som det framstår på bildene mine. Jeg ORDNER meg jo faktisk (mye) på håret før jeg tar og legger ut bilder av meg selv :p

    ReplyDelete
  2. http://xinxianshenti.blogg.no/15 February, 2010 02:05

    OOOOOOOooooohhhhhhhh! Det kledde du! :D

    ReplyDelete
  3. Stilige bilder! For det er jo sant det der.. Er bare segselv man har tilgjengelig hele tiden :D

    ReplyDelete
  4. Ntåw :) happy valentines :*
    Fine bilder kjekken ! .

    ReplyDelete

I would be superhappy if you left a comment !