Thursday, December 3, 2009

Hemsedal...

... the place to be!

I morgen, fredag 04.12.09 drar jeg og gutta på tur. Ren, superstoked, skitur!

Først skal vi tilbringe helgen i Sudndalen(?) på hytta til en av mine med-reisende. Kjøring i Hallingskarvet(?), og mest sannsynelig parken som Andreas Håtveit himself har laget/designet(whatever).

På mandag, eller søndag kveld bringes turen til Hemsedal. 5 dagers kort skal kjøpes, uten noen tvil overhodet. Her skal det filmes, fotograferes(både i og utenfor bakken) og læres nye ting, samt finpusse på gamle triks. Love å legge ut film og/eller foto fra turen.

Helgen tar vi turen tilbake igjen til Sudndalen(?). Kommer til å bli en sykt fet avslutning på turen. Regner med at alle kommer til å dra på litt ekstra da, ettersom vi da ikke har noe å holde igjen for.




Har gleda meg så sykt lenge til denne turen. 11 dager, med skikjøring sikkert hver eneste dag. Herregud så sykt stoka jeg har vært nå i 4 uker! På å lære nye ting, sjekke om jeg fortsatt kan gamle kunser, og ikke minst bare å kjøre. Kjenne den myke, hvite herligheten under skiene igjen. Elsker fartsfølelsen man får. Adrenalinrushet når man hopper, eller bare cruiser bakken med stil. Maaad steeze.

Kommer til å ta med pc'en, så kanksje jeg blogger litt mens vi er der? Hvem vet. Mulig jeg prøver å få lagt inn en liten hade-melding før jeg drar i morra. Men dere er sikkert ikke så interessert i å lese mer akkurat nå, så jeg stopper her.

- Aleksander.
Ble stopp HER isteden.

3 comments:

  1. Åå, så heldig du er! Jeg kan nesten ikke vente til det kommer nok snø her og jeg kan gå på ski selv. Blir litt mye å dra langt av gårde når det er et perfekt skisenter like i nærheten liksom.

    Men GOD, jeg er HELT enig med deg det med adrenalinrushet da! Helt herlig er det, renne ned de bratte bakkene i stor fart, og puddersnø.. Ah.. :D

    ReplyDelete
  2. SV: Åh, det er så gøy å høre! Tusen hjertelig takk :D

    Så heldig du er! Vi har ikke så mye snø i nord enda, så vi må nok vente ei stund til vi får dra i bakken! Kos deg :)

    ReplyDelete
  3. SV: har prøvd det xD. oppdrag og sånt :p. Google kommer til å ta over verden.. sånn er det bare:)

    ReplyDelete

I would be superhappy if you left a comment !