Monday, May 18, 2009

Nasjonaldag

Vel, kommer ikke til å starte med å skrive om nasjonaldagen, det kommer etterhvert.

Derimot skal jeg fortelle om 16. mai. Som fortonte seg i starten til å bli en relativt bra dag. Men, det utviklet seg til det bedre.
Trente igjen for første gang på lenge med parkour folkene i Oslo. De har forøvrig lagt ut en scrapbook på youtube.



Etter trening dro jeg til bestefar og dusjet osv osv.

Høydepunktet ble jo såklart å møte Monica. (Bombe? Nei trokke det). Vi hadde en veldig koselig kveld. Vi skule være barnevakter, men barna gikk ut å ble ute en god stund, så det var jo ikke så mye å være vakt for, men vi klarte oss vi. Så på film og litt sånn diverse. Overraskelsen den kvelden var at jeg fikk tilbudet om å sove over, som jeg gladelig tok imot.

17. Mai. Dagen over alle dager. Eller ikke. Koseligste 17. mai på lenge derimot. Som ble tilbrakt med... (*trommevirvel*) MONICA<333. Hun hadde på en nydelig grå kjole, et pent "diamant"armbånd og håret løst. Hun var den garantert vakreste! Jeg er verdens heldigste som har den jenta<3

No comments:

Post a Comment

I would be superhappy if you left a comment !