Thursday, November 27, 2008

Uh, jæ!?

Hei folkens.

Tenkte jeg kunne skrive litt her igjen jeg. Nå som jeg kjeder meg sånn.

Har ikke skjedd så utrolig mye i det siste. Stresset dag på jobben i dag. Men vi ble ferdig til da vi skulle.

Ellers så er det fælt lite interessante planer framover i min lille boble. Skal prøve å få stått så mye som mulig på ski.

Og siden vi er i det gavmilde hjøret i dag, vil jeg promotere Steffen Hamre. Og gratulere med sponsorkontrakt med Monster energidrikk.
Hamre @ supermanfrontflip:


Blogges.
Kontakt meg eller kommenter om du har spørsmål.

4 comments:

  1. Takk for forslaget, men bredden blei bare stygg når jeg forstørra den. Altså, blei mer hvitt område, men ikke mer område å skrive på.

    ReplyDelete
  2. det eneste positive med vintern, varingskollen, tryvann, trysil u name it! :D:D får så lyst å hive på meg snowbladesene å ta en tur i bakken når jeg går på bloggen din!

    ReplyDelete
  3. Wow, for et sykt kult bilde<3!

    ReplyDelete

I would be superhappy if you left a comment !