Friday, August 15, 2008

Fin fin dag

Vel, gårsdagen. Blogge. Nå.

Starta dagen med å møte Camilla. Var koselig det. Tusle litt rundt i byen. En tur innom bislett og slikt tull.

Etter det kom jeg meg til kalbakken for å dra i bursdagen til mrs. Karoline Hernar. Var litt tidlig ute så satt på nordvedt skole og leste litt først.

Avslutningen på dagen var derimot best. Møte Kristin for første gang på leeeeeeeeeeeenge. Dritkoselig å luske rundt på Grorud å bare prate^^ Kira(hunden) skapte jo og litt underholdning til tider. Vakreste jenta detta. Trives så godt med henne:)

Anywho. Det var min dag. Hva gjorde DU i går? Og hva er planene for dagen?

4 comments:

  1. Så koselig at du syns det da :)
    Eww, har du bestilt fra dogfunk før btw? Det er DYRT!
    Freshe snowboard briller, men fikk ikke opp japanphoto :/

    ReplyDelete
  2. Aw, så koselig da :)

    Igår hadde jeg frifrifri :D Og idag skal jeg på jobb!! Sukk!

    ReplyDelete
  3. Når jeg bestilte derifra kom varene på ca 1000 kroner, så kom shippinga på 800 også fikk jeg regning en mnd senere ellerno på 500 kroner!! Jeg skal iallefall ALDRI bestille derifra igjen :o Men blir kanskje bedre om du bestiller med mange andre ja.

    ReplyDelete
  4. Alltid koselig å møte venner og tusle rundt og prate om alt og ingenting. :)

    Igår jobbet jeg på Moods-visning og idag så aner jeg ikke hva som skjer, er en stor fest rundt her men vet ikke om jeg skal dit enda :P

    ReplyDelete

I would be superhappy if you left a comment !